FAQ

Vind je geen antwoord op je vraag? Contacteer ons via het nummer +32 50 24 10 40 of ons contactformulier.

Bestelling

Krijg ik een orderbevestiging?

Wanneer de bestelling is voltooid, ontvang je per email een orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Vanzelfsprekend. Neem gewoon even contact met ons voor de beschikbaarheid van het gewenste product.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen kan eenvoudig op verschillende manieren. Via de webshop Telefonisch: +32 50 241 040 Per mail: Orders@gravelart.be

Betaling

Bancontact

Je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke betaalkaart met het logo van Bancontact.

Maestro

Je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het Maestro-logo.

Visa

Je betaalgevens worden versleuteld via de SSL-methode. We zorgen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De betaling wordt pas afgeschreven wanneer een artikel is geleverd. Als je bestelling bestaat uit meerdere artikelen die op verschillende datums verzonden worden, dan wordt je creditcard belast per levering. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.

Paypal

Bij Gravelart kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

Hoe kan ik mijn betalingen uitvoeren?

Bancontact Maestro Visa Paypal

Verzending & bezorging

Wat is het levergebied van Gravelart?

Wij leveren in België, Nederland en Luxemburg. Voor leveringen buiten dit gebied, neemt u het best contact op met ons voor een vrijblijvende offerte op maat via info@gravelart.be.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Big bags worden binnen de 5 werkdagen geleverd. Pakketten worden met een koerierdienst verstuurd en meestal is de levertermijn 1 tot 3 werkdagen.

Hoeveel bedraagt de transportkost?

De transportkost wordt berekend volgens de leveringsplaats en de hoeveelheid producten. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje en klik vervolgens op het winkelmandje zelf. Onder de producten kan je je postcode invullen en de transportkost berekenen vooraleer je de bestelling afrondt.

Levert Gravelart ook tijdens het weekend?

Bestellingen worden geleverd op weekdagen.

Wat met lege big bags?

De big bags zijn bestemd voor éénmalig gebruik. Je mag ze houden of weggooien dus.

Waarom kan ik bepaalde producten niet samen bestellen?

Dat heeft te maken met de wijze van bezorging. Sommige producten (zoals vijvermateriaal bijvoorbeeld) worden met een koerierdienst verstuurd, andere dan weer met vrachtwagen (zoals big bags bijvoorbeeld). In dit geval bestel je deze producten afzonderlijk.

Waarom kan ik geen big bag 1500 kg laten leveren in het buitenland?

Voor buitenlandse leveringen doen wij beroep op een externe transporteur. Die is niet in staat om deze gewichten te laden of te lossen.

Waarom kan ik big bags niet in Frankrijk laten leveren?

Dat kan wel, maar niet online. Big bags met als bestemming Frankrijk worden door een externe transporteur tot bij je gebracht. Daarom maken wij graag een vrijblijvende offerte op maat. Neem hiervoor contact met ons op.

Tips voor een vlotte levering

Goederen in bulk of in big bags worden geleverd met een vrachtwagen van meer dan 15 meter lengte. Het is belangrijk dat een vlotte doorgang gegarandeerd is van minstens 3 meter breed. Woon je in het centrum van een stad of in een woonwijk? Controleer dan zelf even of je bereikbaar bent. Twijfel je? Bel ons dan even op en we kijken samen voor een oplossing. Pakketten verzenden we altijd met een koerierdienst.